Jutun lähetti minä myös , Huhtikuun 6, 2009 kello: 10:13:47
Re: Kisamaksun palautus kohtuullisessa ajassaVastineena juttuun: Re: Kisamaksun palautus kohtuullisessa ajassa, jonka kirjoitti: Kati , Huhtikuun 2, 2009 kello: 17:30:40:
Minäkin odottelin joitakin kuukausia palautettavaa kisamaksua tililleni, mutta kun sitä ei kuulunut, kyselin asiasta sähköpostilla. Seuraavana päivänä sain asiallisen vastauksen pahoitteluineen, ja maksukin tuli pankkiin pian sen jälkeen.
Eli kysypä suoraan ko. seuralta! Eivätköhän ihan mielellään korjaa unohduksensa.