Jutun lähetti Anu , Joulukuun 9, 2008 kello: 12:28:58
Re: Kisaradan uusiminenVastineena juttuun: Re: Kisaradan uusiminen, jonka kirjoitti: TRa , Joulukuun 9, 2008 kello: 11:45:49:
Meillä on oman seuran kisoissa ainakin joskus ollut kaksi käsiajanottajaa sähköisen lisäksi. Kyllä se pienentää riskiä jo huomattavasti, mutta aina voi käydä köpelösti. Hankalia tilanteita ovat juuri tuollaiset perutut hyllyt ym. epäselvät tuomiot, kun ajat saatetaan nollata ennen kuin huomataan, että ne olisikin tarvittu...
Lähinnä pohdiskelin sitä, että mitä jos Mr Murphy iskee kätensä peliin jossain arvokisoissa? Siinä onkin sitten tuomarilla kiva paikka... ;)