Jutun lähetti Marru , Joulukuun 10, 2008 kello: 13:48:42
Re: Kisaradan uusiminenVastineena juttuun: Re: Kisaradan uusiminen, jonka kirjoitti: Kurssilla opittua , Joulukuun 10, 2008 kello: 08:46:44:
Kurssilla opittua kirjoitti:
» Ei varsinaisesti missään säännön pykälässä näin lue.No jos säännöissä niin ei lue, se ei silloin ole sääntö eli tuomarinsihteeriä voidaan vaihtaa tarvittaessa kesken luokan. Eipä tuossa sen kummempaa tulkintaa ole.