Jutun lähetti 2on-2off , Lokakuun 1, 2008 kello: 16:44:37
Re: Marcus Topps ja JuiceVastineena juttuun: Marcus Topps ja Juice, jonka kirjoitti: Sivusta seuraaja , Syyskuun 30, 2008 kello: 22:32:54:
Kyllä niitä jenkkien ja varsinkin muutamien brittien kontakteja seuratessa oli ihan sulaa vahaa, upeita!
Tahtoo kanssa sellaiset!