Jutun lähetti Kupla , Lokakuun 2, 2008 kello: 21:01:35
Re: Marcus Topps ja JuiceVastineena juttuun: Re: Marcus Topps ja Juice, jonka kirjoitti: 2on-2off , Lokakuun 1, 2008 kello: 16:44:37:
Ongelmana mielestäni suomessa on se, että kaikki treenaavat "muotivirtausten" mukaan.
Milloin on muotia ja uusi juttu kouluttaa pysäyttämällä kontaktille tai mitäkin sylityksiä yms.
Unohdetaan siten hakea itselle ja koiralle parhaat jutut kun liikaa hinkataan "in" olevia tapoja.