Jutun lähetti TorKK/Tiia Saarela , Syyskuun 10, 2008 kello: 11:42:09
MM-pääsylippujaTorKKilla olis vielä jäljellä 4kpl pääsylippuja MM-kisoihin.
Kaikki liput on perjantaista-sunnuntaihin.
Katsomo on B3.
Hinta lipulle on 30e/kpl.Varaukset tiiasaarela@hotmail.com tai 044-2615584