Jutun lähetti tiia , Syyskuun 12, 2008 kello: 13:11:02
Re: MM-pääsylippuja pe-su Vastineena juttuun: MM-pääsylippuja, jonka kirjoitti: TorKK/Tiia Saarela , Syyskuun 10, 2008 kello: 11:42:09: nosto, lippuja on vielä 2 kpl jäljellä
Vastineena juttuun: MM-pääsylippuja, jonka kirjoitti: TorKK/Tiia Saarela , Syyskuun 10, 2008 kello: 11:42:09:
nosto, lippuja on vielä 2 kpl jäljellä
Vastineet / Follow Ups: