Jutun lähetti tietäväinen , Syyskuun 10, 2009 kello: 11:17:18
Re: Ihanaa, nyt lämmin tekonurmi PK-seudullaVastineena juttuun: Re: Ihanaa, nyt lämmin tekonurmi PK-seudulla, jonka kirjoitti: mcigorsklan , Syyskuun 9, 2009 kello: 15:21:33:
Olen kuullut että nettisivut avataan lähiaikoina ja sieltä löytyy tietoa kursseista kun kouluttajat vahvistavat ajat.
mcigorsklan kirjoitti:
»
» Löytyykö jostain mainosta sitten näistä tulevista kursseista ym..?