Re: Agility ja polviluksaatio


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti MarjaK , Syyskuun 8, 2009 kello: 10:52:42
----------------------------------------------------------------------

Re: Agility ja polviluksaatio

Vastineena juttuun: Re: Agility ja polviluksaatio, jonka kirjoitti: hyvin jalka toiminut , Syyskuun 7, 2009 kello: 18:01:08:

Minulla myös medi3-kisaava 8 vuotias urosparson, paino n. 10 kg.
Hugolta leikattu polvi n. 7 kk ikäisenä. Lääkäri Mikael Granholm leikkasi ja se oli välttämätön toimenpide. Leikkaus onnistui täydellisesti.
Hugolla alettiin treenaamaan agilityä vasta 2-vuotiaana.
Polvi on ollut loistavassa kunnossa juuri hyvän lihaskunnon ansiosta.
Nyt "vanhuus" on tuonut siihen nivelrikkoa ja agilityä on vähennettävä paljon, koska rasitus tuo kipua ja kipukoira on vaikea hallittava.
Hugolle myös annettu jo pitkään Cartivettia ja B-vitamiinia + fysioterapiaa.
Hugo käyttää rasituksessa enemmän sitä tervettä jalkaa, jolloin koko kropan toinen puoli rasittuu enemmän, tästä syystä tehtävä hyvät lämppärit ja venytykset ja Piiran huolto säännöllisesti.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]