Jutun lähetti JL , Syyskuun 7, 2009 kello: 13:42:18
Re: Hienoa ATTVastineena juttuun: Re: Hienoa ATT, jonka kirjoitti: numeroliiivt kunniaan , Syyskuun 7, 2009 kello: 12:29:24:
Kyllä täällä idässäkin osataan virtaviivaistaa luutuneita käytäntöjä: viikonlopun Lieksan kisoissa ei ollut käytössä numeroliivejä saatikka numerolappuja, sisäänheittäjää tahikka numerotaulua.
Kuuluttaja sentään oli selvittämässä lähtijöiden pakkaa, jota sekoitti mm. PiirM -kisan juoksunartut.