Jutun lähetti JL , Syyskuun 7, 2009 kello: 12:22:30
Re: Hienoa ATTVastineena juttuun: Re: Hienoa ATT, jonka kirjoitti: Kaisamaria , Syyskuun 7, 2009 kello: 12:08:25:
Kaikkia meitä ei voi valaa samaan muottiin, siksi pitää olla tarjolla myös vaihtoehtoja.
Sitä voi miettiä, miksi niin iso prosentti kuitenkin haluaa esim. kisakirjeen sähköisessä muodossa?