Jutun lähetti ei ymmärrä? , Syyskuun 3, 2009 kello: 20:05:14
Re: Hienoa ATTVastineena juttuun: Hienoa ATT, jonka kirjoitti: Kehitystä seuraava , Syyskuun 3, 2009 kello: 16:35:30:
Kehitystä seuraava kirjoitti:
» Onpa hienoa nähdä kisakirjeen ohessa myös kisojen lähtölistat etukäteen.
» Onneksi Koiramme-lehti puuttui keväällä asiaan kriittisellä jutulla, jonka ansiosta ilmeisesti tämäkin käsittämätön sääntömuumio eli lähtölistojen salassa pito saatiin haudatuksi.
» Ottakaapa seurat ATT:n aloittama käytäntö tavaksi!
Mitä hyötyä on nähdä lähtölistat etukäteen??