Jutun lähetti ATT:n kisat , Elokuun 31, 2009 kello: 09:30:34
Kolmosten järjestys?Hei!
En löytänyt tietoa, onko ATT:n kisoissa järjestys mini-minimini, medi-medi-med jne. vai ihan perinteinen? Ja onko säkäluokkajärjestys mini, medi maksi vai mikä?
Laitoin kysymyksen tänne palstalle, jos jotain muutakin kiinnostaa vastaus. Ja jos ei vastausta ehdi tulla, niin soitan sitten kyllä:)