Re: Lappeenranta HALOOO


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Ukko Keski-suomesta , Elokuun 23, 2009 kello: 20:11:44
----------------------------------------------------------------------

Re: Lappeenranta HALOOO

Vastineena juttuun: Lappeenranta HALOOO, jonka kirjoitti: Haloo , Elokuun 17, 2009 kello: 14:46:48:

Haloo kirjoitti:
» Tässä teille vähän risuja. Mikä älynväläys on antaa mini3-luokkalaisten odottaa kirjoja (nollan saaneiden) siihen asti kunnes kisat loppuvat??!?!?
» Lappeenrannassa tosiaan eilen mini3-luokka loppui vähän kolmen jälkeen. Muut kirjat, paitsi nollan saaneiden palautuivat heti. Nollan saaneet saivat odottaa siihen asti, että myös medit ja maksit saivat viimeisen radan suoritettua. Myöskin mini3-luokan palkintojen jako oli vasta päivän päätteeksi. Kirjojen odotteluun meni siis noin 2h! Siinä ajassa olisin jo ajanut kotiin. Olipa tosiaan kiva siellä sateessa odotella, että pääisisi lähtemään kotiin.. Järjenkäyttö sallittua!
Eikö turha marina voisi jo riitää tämmöisistä pikku asoista???



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]