Re: Lappeenranta HALOOO


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti hmm , Elokuun 21, 2009 kello: 13:55:35
----------------------------------------------------------------------

Re: Lappeenranta HALOOO

Vastineena juttuun: Re: Lappeenranta HALOOO, jonka kirjoitti: ripeää toimintaa muualla , Elokuun 21, 2009 kello: 13:43:57:

ripeää toimintaa muualla kirjoitti:
» » Jos oletetaan että A-kisassa kisaa noin 20-30 miniä, 30-40 maksia ja 20-25 mediä niin tulosten tarkastukseen ja nollien kirjoittamiseen MENEE enemmän kuin se 5 minsaa. Vai haluatko että allekirjoitetaan tarkastamatta tulosten oikeellisuutta ??? Entä jos sulle oiskin merkattu vitska vaikka oikeasti tuloksesi olisi nolla ??? Sillon hätäinen tuomari antaisi kirjan mennä etkä saisi nollaasi. Joskushan käy niin että tuomari korjaa antamansa virheen kontaktilla mutta lapussa on merkintä edelleen (jos tuloksen kirjaaja ei ole ymmärtänyt tuomarin käsimerkkiä että ei sittenkään virhettä), eli tuloksena vitonen vaikka tuomari tarkistettuaan asian korjaa sen nollaksi. Jos tämä käy, eli huolellisuudesta viis, niin sitten ihan hyvin voidaan merkata kirjat.... Jos sulla on NIIN kiire kotia...

»
» Kyllä monissa muissa kisoissa onnistuu kirjojen palautus luokkien välissä. Tuo toiminta ko kisoissa vaikuttaa siltä, että kukaan ei ole huomannut/tajunnut , että kirjat olisi hyvä palauttaa.

Jep koska samaan aikaan Oulussa mm. minien kirjat saatiin heti minien kisan jälkeen. Sillä aikaa kun oli medien rataan tutustuminen, varmensi tuomari minien tulokset. Ja minejä oli sentään se reipas 40, että ei mikään pieni määrä.

Mutta, turha kai tästä on enää rutista. Mennyt on mennyttä, toivottavasti jotain opitaan.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]