Jutun lähetti Joopa , Elokuun 20, 2009 kello: 16:37:10
Re: Lappeenranta HALOOOVastineena juttuun: Re: Lappeenranta HALOOO, jonka kirjoitti: kilpailija , Elokuun 20, 2009 kello: 16:18:33:
kilpailija kirjoitti:
» tarkoituksellista kisäpäivän venyttämistä ei voi pitää hyvänä palveluna. Joillakin meillä on vielä muutakin elämää... ja kisoista olisi kiva päästä kotiin oman suorituksen jälkeen.Jos tarkoituksellisesti estetään sinun kotiin pääsyä, niin se ottaa aikaa paljon enemmän kuin mainittu 1,5h. Jos olet tehokas ja kaikkia parempi, niin ei muuta kuin nykyiset tuomarit pois kisoista ja sinä hoidat heidänkin työt. Minä haluan kisata ihan nykyisten tuomareiden tuomaroimilla radoilla ja arvostan heidän ilmaistyötä meidän muiden hyväksi. Koska et osaa arvostaa tätä työtä, niin voisit meidän kaikkien iloksi etsiä lajin, jossa tuomarille maksetaan kunnon palkkaa ja SINUN ei tarvi odotella, vaan pääset kotiin pois kisoista ennen kuin muut edes pääsevät aloittamaan. Agilityssä tämä ei toteudu!