Jutun lähetti Karo , Elokuun 18, 2009 kello: 10:09:59
Re: OKK:n tuloksia?Vastineena juttuun: OKK:n tuloksia?, jonka kirjoitti: en päässyt kisoihin , Elokuun 16, 2009 kello: 10:32:12:
Aivan mahtavasti toimi järjestelyt Oulussa :) Kiitos paljon Okk:laisille!
Kisapaikka oli kerrassaan upea maastoineen ja tuomarit sekä radat mukavia! Ampiaisia näkyi muutama, mutta ei mielestäni sen enempää kuin täällä etelässäkään! Mukavaa oli myös, että palkinnot sai itse valita! Haukkukeitaalle tullaan siis toistekin!
Terkuin,
Karo & Shokki, Slaagi ja Kriisi