Jutun lähetti Annika P , Elokuun 17, 2009 kello: 17:02:21
Re: OKK:n tuloksia?Vastineena juttuun: Re: OKK:n tuloksia?, jonka kirjoitti: sama (hätähousu:-) , Elokuun 16, 2009 kello: 12:15:48:
Kiitos OKK mukavista kisoista sunnuntaina!
Ihana paikka ja lenkkeilymaasto, mukavat radat sekä aikataulut koko ajan liki ajallaan (+/-10min).
Todella pitkä päivä kellon ympäri, onneksi sade alkoi vasta illan suussa.