Re: Sertifikaatti x-rotuiselle


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti OutiS , Elokuun 11, 2009 kello: 13:43:59
----------------------------------------------------------------------

Re: Sertifikaatti x-rotuiselle

Vastineena juttuun: Re: Sertifikaatti x-rotuiselle, jonka kirjoitti: täh? , Elokuun 11, 2009 kello: 12:54:22:

Sertiruusuke ja -kortti eivät seuralle niin paljon maksa, etteikö niitä voisi jakaa "turhaan" :). Jos x-rotuinen tai "viallinen" rotukoira on kisassa tullut ekaksi, tokaksi tai vaikkapa kolmanneksi, niin se on silloin sen seuraavaksi tulleen voittanut, eikä sertiä tietenkään kuulu hyppyyttää tuon x-rotuisen/viallisen koiran yli.

Itselläni on näyttelytuloksen saanut rotukoira sekä saman rotuinen hammasvikainen, mutta ihan yhtä arvokkaita agilitykoiria ne minulle ovat ja sitten jos ja kun ne sertejä keräävät niin oikeutetusti ja mielelläni otan ne kummallekin vastaan.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]