Jutun lähetti tokossakin , Elokuun 10, 2009 kello: 20:43:52
Re: Sertifikaatti x-rotuiselleVastineena juttuun: Re: Sertifikaatti x-rotuiselle, jonka kirjoitti: x:n omistaja , Elokuun 10, 2009 kello: 20:41:09:
Eikös tokossakin ole x-rotuisenkin mahdollista valioitua? Miksi ei sitten agilityssä?
Eipä tuo tokon valioitumismahdollisuus ole tuottanut yhtään tottelevaisuuskokeisiin suunniteltuja sekoituksia, kuten jotkut pelkäävät agipuolella, jännä juttu...