Kontaktien pinnoite?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti Kati , Elokuun 10, 2009 kello: 10:19:26
----------------------------------------------------------------------

Kontaktien pinnoite?

Seuramme on saanut uudet kontaktiesteet joista uupuu vielä pinnoite.

Nyt kaivataan kokemuksia seuraavista ratkaisuista:

* Kumirouhe, käyttökokemuksia?
- Sateella, onko liukas?
- Hallia meillä ei ole ja talveksi mennään maneesille, joten miten on pakkasella?

* Mattopinnoite?
- Sateella, onko liukas?
- miten on pakkasella?

* Huopakatto
- Sateella, onko liukas?
- miten on pakkasella?
- Ratkaisuista ei ehkä kestävin mutta halpa ja helposti vaihdettavissa aina uuteen huopaan

* Vanha perinteinen maali ja hiekka
- Miten olette toteuttaneet? Uudistimme vanhat esteemme ja laitoimme kontaktien pinnoitteeksi vesiliukoinen maali johon sekoitimme akvaariohiekan, tuloksena saimme liukkaat esteet sateella.

Kaikki mahdolliset muut ratkaisut myös tervetulleita käyttökokemuksineen :)

Kiitos :)


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]