Jutun lähetti Kati , Elokuun 10, 2009 kello: 10:19:26
Kontaktien pinnoite?Seuramme on saanut uudet kontaktiesteet joista uupuu vielä pinnoite.
Nyt kaivataan kokemuksia seuraavista ratkaisuista:
* Kumirouhe, käyttökokemuksia?
- Sateella, onko liukas?
- Hallia meillä ei ole ja talveksi mennään maneesille, joten miten on pakkasella?* Mattopinnoite?
- Sateella, onko liukas?
- miten on pakkasella?* Huopakatto
- Sateella, onko liukas?
- miten on pakkasella?
- Ratkaisuista ei ehkä kestävin mutta halpa ja helposti vaihdettavissa aina uuteen huopaan* Vanha perinteinen maali ja hiekka
- Miten olette toteuttaneet? Uudistimme vanhat esteemme ja laitoimme kontaktien pinnoitteeksi vesiliukoinen maali johon sekoitimme akvaariohiekan, tuloksena saimme liukkaat esteet sateella.Kaikki mahdolliset muut ratkaisut myös tervetulleita käyttökokemuksineen :)
Kiitos :)