Epäviralliset agilitykilpailut ti 4.8. Noormarkussa


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti WeCA , Heinäkuun 29, 2009 kello: 21:05:42
----------------------------------------------------------------------

Epäviralliset agilitykilpailut ti 4.8. Noormarkussa

Epäviralliset agilitykilpailut ti 4.8. Noormarkussa

Ilmoittautuminen 3.8. klo 17.00 mennessä sähköpostilla miia.pajunen@pp.inet.fi tai tekstiviestillä puh. 040 777 8611
Peruutukset yo. numeroon tekstiviestillä viim. kisapäivänä klo 18.00 mennessä.

Tuomari: Anne Trygg

Maksut: 5¬ ensimmäinen startti, 3¬ saman talouden seuraavat startit.
Maksut peritään paikan päällä klo 17.30 alkaen.

Luokat: Mölli, 1-lka ja avoin

Kilpailu alkaa klo 18.00 mölliluokan rataantutustumisella.

Paikalla buffetti

Kilpailu on samalla WeCA:n joukkueen karsinta la 15.8.09 Harjavallassa järjestettävään kaupunkitaisteluun. Tästä johtuen, missään luokassa ei koirakoita hylätä vaan hylystä tulee miinuspisteitä. Joukkueeseen päästäkseen koirakon on suoritettava sekä 1-lka että avoimen luokan rata ja näiden kahden radan yhteistuloksen perusteella valitaan joukkueen jäsenet

TERVETULOA!!


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]