Jutun lähetti vaani , Heinäkuun 24, 2009 kello: 12:19:31
Re: Etsinnässä agirotu OPEN SM JUNIOR -radan kuvia!Vastineena juttuun: Etsinnässä agirotu OPEN SM JUNIOR -radan kuvia!, jonka kirjoitti: Vaani , Heinäkuun 9, 2009 kello: 21:58:23:
Vaani kirjoitti:
» Hei,
» eli kisasin siis ensimmäisenä kyseisessä luokassa ja nyt etsintäkuulutan kuvien perään. Eli jos joltakin löytyy OPEN SM junioreiden radalta kuvia, saa laitella tänne päin.» Sama juttu sitten perjantain MEDI III kisasta.
etsitään edelleen!