Jutun lähetti tuomi , Kesäkuun 30, 2009 kello: 23:20:31
Re: Täyden kympin mm-karsinnatVastineena juttuun: Re: Täyden kympin mm-karsinnat, jonka kirjoitti: tuomi , Kesäkuun 30, 2009 kello: 23:17:28:
ite veikkaan kyllä että makseissa sm kisoissa pärjänneet eivät ole joukkuessa.
MM-karsinnoissa vaaditaan useampi onnistunut suoritus 2 ei riitä. Sivusta seuranneena lauantaina taisi olla ihan eri koirat palkinnoilla kuin sunnuntaina, ja ylipäätään sunnuntaina pärjänneillä lauantailta huonompi suoritus...
MM-karsinnoissa pärjää ne varmat hieman hitaammat nollan tekijät...