Jutun lähetti Lammin koirakerho , Kesäkuun 22, 2009 kello: 11:12:01
Re: Kaikkien Koiruuksien päivä sunnuntaina 28.6.2009Vastineena juttuun: Re: Kaikkien Koiruuksien päivä sunnuntaina 28.6.2009, jonka kirjoitti: Huippumölli , Kesäkuun 21, 2009 kello: 21:48:57:
Huippumölli kirjoitti:
» Missä korkeudessa huippumöllien rimat ovat?» Erityisesti minihuippumöllit kiinnostavat?
Rimat laitetaan mineissä niin alas kuin se fyysisesti on mahdollista. En pääse nyt valitettavavsti tarkistamaan mikä on niiden alin mahdollinen korkeus, mutta arvioisin n. 20 cm.