Jutun lähetti Tavallinen kisaaja , Kesäkuun 18, 2009 kello: 07:47:04
Re: SM-kisojen jälkipuinnitVastineena juttuun: Re: SM-kisojen jälkipuinnit , jonka kirjoitti: just joo , Kesäkuun 17, 2009 kello: 23:32:34:
» Olispa kyllä ollut kiva 3 päivää kuunnella pelkkiä koirien ja ohjaajien nimiä tai ainoastaan numeroita. Ajattele nyt vähän....Itse en kyllä henkilökohtaisesti tarvitse mitään viihdykettä kuulutuksien muodossa, mutta onhan se täysin selvää, että numerot TULEE kuuluttaa! Sehän on maailman yksinkertaisin keino pitää kisaajat ajantasalla lähtövuorostaan...!? En ymmärrä, miksi kilpailijoilta pitää vaatia lähtölistan tsekkaamista minuutin välein, kun pelataan pelkillä nimillä.
Ja kuten joku jo sanoikin, tämän lisäksi voi sitten löpistä mitä haluaa, jotta yleisö ei nyt vallan tylsisty ;)