Jutun lähetti kiitos torkkilaisille , Kesäkuun 17, 2009 kello: 23:12:56
Re: SM-kisojen jälkipuinnitVastineena juttuun: Re: SM-kisojen jälkipuinnit , jonka kirjoitti: Joo-o , Kesäkuun 16, 2009 kello: 20:22:30:
Kuulutukset eivät olleet mielestäni aina ihan asiallisia, sellaisia millaisia arvokisojen kuulutuksien olettaisi olevan. Ei tästä sen enempää, sillä muilta osin SM-kisojen järjestelyt antoivat torkkilaisista fiksun ja osaavan kuvan.Kiitos siis hienosti menneistä kisoista!