Re: SM-kisojen jälkipuinnit


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Lea , Kesäkuun 16, 2009 kello: 22:26:40
----------------------------------------------------------------------

Re: SM-kisojen jälkipuinnit

Vastineena juttuun: Re: SM-kisojen jälkipuinnit , jonka kirjoitti: Joo-o , Kesäkuun 16, 2009 kello: 20:22:30:

Miinusta tosiaan tuosta juoksuisen koiran ilmoittamisesta etukäteen. Moneen kertaan sain kisanjärjestäjille kertoa, etten kisaa siellä paikalla mihin minut ja koirani oltiin sijoitettu alunperin joukkue sekä yksilöradalle. Ihan vain sillä, että muutkin kisaajat tietäisi (minun jälkeeni) että lähtevätkin radalle aiemmin. Tätä soppaa selviteltiin lauantaina moneen otteeseen ja sunnuntaina karsintaradalle lähtiessäni. Ja suht tylyä vastausta tuli, ettei voi ilmoittaa kesken päivän ja sivusta kuulin, että juoksu pitäisi todistaa jos se kesken päivän alkaa jne. Ja tosiaan se juoksu oli jo alkanut aiemmin ja siitä oli informoitu etukäteen kaksi kertaa sähköisesti. Haha. :D

Ja mua itseäni harmittaa ihan hirmuisesti tuo sade (luonnonilmiöille ei voi tietystikään mitään) mutta koirani liukastui radalla juuri tuon sateen takia ja kepit meni ihan mönkään sen takia. Ja kaverini joka muuten teki hurjan nousun kymppisakkiin olisi juossut vielä lujempaa karsintaradalla mutta pelko siitä että koira liukastuu ja loukkaa itsensä oli ensimmäisenä mielessä. Siksi oli epäreilua että suurin osa mineistä pääsi kuivalla radalla ja pieni osa märällä matolla. Hiekkakenttä olisi siinä mielessä ollut parempi. Harmittaa vietävästi, mutta hei life goes on! :)


Joo-o kirjoitti:
» Miinusta:

» - Perjantaina aikataulut eivät pitäneet, jäi maksettu startti käymättä kun olisi pitänyt olla kahdessa paikassa samaan aikaan.
» - Mieskuuluttaja oli käsittämättömän huono.
» - Kanttiini liian kaukana ja valikoima liian suppea.
» - WC-tilojen määrä.

» Plussaa:

» * Parkkijärjestelyt.
» * Katsomo.
» * Toimitsijat mukavia ja kohteliaita.
» * Naiskuuluttaja oli mainio.
» * Mahdollisuus saada kunnon ruokaa läheltä.
» * Hyvä ilmapiiri.




----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]