Jutun lähetti ensikertalainen , Kesäkuun 16, 2009 kello: 07:20:28
Re: SM-kisojen jälkipuinnitVastineena juttuun: Re: SM-kisojen jälkipuinnit , jonka kirjoitti: Stiina , Kesäkuun 15, 2009 kello: 22:17:27:
;) Sittenhän olisin tuon tiennyt, jos kaikki seurat olisi "lausuttu" niiden virallisilla nimillä.
Oma seura on, ainakin minulle, tärkeä asia. Minusta kuuluttaja voi nähdä sen verran vaivaa, että ottaa selvää, myös niistä vähemmän tunnetuista seuroista. Nuo virallisesti käytetyt seuralyhenteet eivät aina ole niitä lyhenteitä, joita seurat itsestään käyttävät. Ja aina on uusia kisaajia ja katsojia joille esim. niin tutut kuin HAU tai TSAU ei "kerro" mitään.