Jutun lähetti puintikone , Kesäkuun 15, 2009 kello: 20:57:10
Re: SM-kisojen jälkipuinnitVastineena juttuun: SM-kisojen jälkipuinnit , jonka kirjoitti: turisti , Kesäkuun 15, 2009 kello: 10:05:18:
-palkinnot hieman vaatimattomia, vaikka sponsoreita löytyi monenlaisia, ehkä siksi?
-sähköinen ajanotto takkuili ainakin perjantaina
-aikataulu myöhästyi juuri sen takia
-kuulutuksissa olisi ollut hyvä mainita tulevat koirakot, mutta luulenpa, että kahdelta radalta mahdottomuus, muuta ei ehtisikään+Pena on hyvä, en tykännyt naiskuuluttajan tekopirteydestä (niin sen tulkitsin)
+alusta oli erinomainen tekonurmi, säille ei kukaan mahda eikä jaksa mitään
+paikka tunnelmallinen stadion
+pääsääntöisesti radat hyviä, jotkut jopa erittäin
+kisahenki erinomainen, vain torkkilaiset osaa!KIITOS