Jutun lähetti SM , Kesäkuun 2, 2009 kello: 15:13:54
radat 2008 Jahah, mistäs löytyy v. 2008 SM-ratoja, olisko kellään tietoa? Käytin tuota KVG ohjettakin, mutta ei tuottanut tulosta. Pitäis vissiin alkaa harjoitella...
Jahah, mistäs löytyy v. 2008 SM-ratoja, olisko kellään tietoa?
Käytin tuota KVG ohjettakin, mutta ei tuottanut tulosta. Pitäis vissiin alkaa harjoitella...
Vastineet / Follow Ups: