Jutun lähetti Hemuli , Toukokuun 31, 2009 kello: 20:18:51
SM-kisoihin menijät: Huone vapautui Kemin CumuluksestaEi lähdetäkään Tornioon, joten Kemin Cumuluksesta vapautui tänään su 31.5. yksi koirille sopiva huone. Jossain taisi olla, ettei koirallisia huoneita enää ole vapaana - nyt on siis yksi.