TehisCupin tulokset ja OjankoCup starttaa tiistaina 5.5.


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mari , Toukokuun 1, 2009 kello: 09:56:09
----------------------------------------------------------------------

TehisCupin tulokset ja OjankoCup starttaa tiistaina 5.5.

Vastineena juttuun: Epävirallisia agilitykisoja Ojangossa huhti- ja toukokuussa, jonka kirjoitti: Mari/HSKH , Maaliskuun 31, 2009 kello: 18:05:17:

Kiitokset koko HSKH:n tehoryhmän puolesta kaikille kisaajille! Tulokset ovat nyt esillä kotisivuilla www.hskh.net -> Ajankohtaista

OjankoCup käynnistyy tiistaina 5.5. Lisätiedot ja säännöt tulevat muutaman päivän sisällä nettisivuille, mutta sen verran jo nyt, että OjankoCupissa maxi möllit aloittavat.

Mari/HSKH kirjoitti:
» Tervetuloa Ojankoon Vantaalle epävirallisiin agilitykisoihin!

» Epäviralliset kisat käynnistyvät HSKH:n agilityn tehoryhmän järjestämällä TehisCupilla ke 15.4, to 23.4. ja ke 29.4.

» OjankoCupin vuoro on ti 5.5, ke 13.5. ja ma 25.5. OjankoCupin kokonaiskisan pääpalkintona on 150 euron arvoinen lahjakortti Eläinklinikka Ahmaan koiran perusteelliseen terveystarkastukseen. Tätä kannattaa lähteä tavoittelemaan kauempaakin!

» Lisätiedot molemmista cupeista löydät Hakunilan Seudun Koiraharrastajien kotisivuilta www.hskh.net. Tervetuloa keväällä kisaamaan!

» P.S. Muistathan myös HSKH:n kesällä järjestämät viralliset agilitykisat: helatorstaina 21.5. agility- ja hyppyrata kaikille luokille sekä yökisat perjantaina 26.6.



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]