Jutun lähetti sagin kalenteri , Huhtikuun 14, 2009 kello: 16:18:24
Re: TSAUn viralliset vappu agikisat 1.5.-3.5.Vastineena juttuun: Re: TSAUn viralliset vappu agikisat 1.5.-3.5., jonka kirjoitti: Mette , Huhtikuun 14, 2009 kello: 11:53:38:
Mette kirjoitti:
» Emme tiedä vielä pidetäänkö kisat sisällä vai ulkona tai onko meilla kaksi kehää samaan aikaan; toinen ulkona toinen sisällä. Tämä riippuu täysin osallistuja määrästä.» Samoin säkäluokka järjestys päätetään lähempänä kisoja kun tiedetään osallistuja määrästä hieman enemmän. Jos on vähän koiria per säkäluokka niin ei varmasti ole järjestys mini-mini-mini-medi-medi-medi-maxi-maxi-maxi.
» Tuomari jako tiedetään myös vasta lähempänä kisaa.
» Tämän tyyppisissä asioissa kannattaa ottaa suoraan yhteyttä kisajärjestäjään jos haluaa nopeita vastauksia. http://www.tsau.info/johtokunta.html
Kai kuitenkin Sagin kalenterissa mainittuun medi, mini, maxi-järjestykseen voi luottaa??
Oli sitten kaikki säkäluokan kisat peräkkäin tai limittäin...Itse olen muutaman kerran "mennyt halpaan", kun olen olettanut Sagin sivuilla olevan säkäluokkajärjestyksen olevan se, miten kisataan ja sopinut kimppakyytejä. Sitten onkin luokat heittäneet häränpyllyä ja kyydit peruuntuneet eri luokissa kisaavien kohtuuttoman odotteluajan takia. Ei sillä, että kiire kotiin olisi ollut, vaan koiran hyvinvointia ajatellen talvikisoissa kylmissä halleissa...