Jutun lähetti Mie , Huhtikuun 14, 2009 kello: 14:22:01
Re: TSAUn viralliset vappu agikisat 1.5.-3.5.Vastineena juttuun: Re: TSAUn viralliset vappu agikisat 1.5.-3.5., jonka kirjoitti: Susanna , Huhtikuun 14, 2009 kello: 14:04:05:
Susanna kirjoitti:
» Lisäksi säkäluokkien peräkkäisyys tai perinteisen luokkajärjestyksen käyttö päätetään vasta osallistujamäärän ratkettua tavoitteena mielekäs starttiväli kilpailuihin osallistuville koirakoille.
Mut'ku kyllähän luokkien järjestys pitäisi olla tiedossa ennen kuin ilmo menee umpeen, sehän vaikuttaa siihen osallistutaanko teidän kisoihin vai ei!!!
Itse tulen kolmosiin ainoastaan jos kokoluokat ovat peräkkäin muuten en, jos tietoa ei saa etukäteen (ennen 20.4.) jään kyllä kotiin...