Jutun lähetti repe , Huhtikuun 9, 2009 kello: 21:03:41
Re: Agilitykilpailut 9.5.09 OrivedelläVastineena juttuun: Re: Agilitykilpailut 9.5.09 Orivedellä , jonka kirjoitti: tulosten odottaja , Huhtikuun 9, 2009 kello: 07:56:41:
tulosten odottaja kirjoitti:
» onkohan PAGT lainkaan lähettänyt tuloksia liitolle viime elokuun kisoista kun on (minun) ainoa kisa joka puuttuu viime vuoden tuloksista koiranetistä?
Kyllä ne on lähetetty. Paperikopiot tosin myöhässä.