Jutun lähetti Kariluotoska , Maaliskuun 9, 2009 kello: 15:35:13
Re: Asfaltin päälle hiekkaVastineena juttuun: Asfaltin päälle hiekka, jonka kirjoitti: piällystemiäs , Maaliskuun 9, 2009 kello: 14:45:16:
AgiTokolaan on laitettu hiekkakenttä betonin päälle. Kangas alle, sepelit niskaan ja kivituhka päälle. Sitä tuhkaa sieltä katoaa hiljalleen koirien tassuissa, mutta toistaiseksi ei häiritsevästi. Kastella pitää säännöllisesti.
Ei mulla ole käyttäjänä ainakaan mitään pahaa sanottavaa. Hyvin on toiminut.