Jutun lähetti Kariluotoska , Tammikuun 15, 2009 kello: 10:46:32
Puolassa kisataan Että jossei ne SM-nollat tule kasaan sitten millään niin ainahan voi lähteä Puolaan. Neljä päivää ja kolme rataa per päivä. Kuulostaa hauskalta! http://www.iabc2009.pl/englishhome.html
Että jossei ne SM-nollat tule kasaan sitten millään niin ainahan voi lähteä Puolaan. Neljä päivää ja kolme rataa per päivä. Kuulostaa hauskalta!
http://www.iabc2009.pl/englishhome.html
Vastineet / Follow Ups: