Jutun lähetti VirpiU , Tammikuun 1, 2009 kello: 19:51:44
Re: Vuokko on löytynyt!Vastineena juttuun: Vuokko on löytynyt!, jonka kirjoitti: KatiR , Tammikuun 1, 2009 kello: 16:55:31:
Hienoa.
Toivotaan, että Vuokolle ei jäännyt "möröjä" mieleen reissulta!