Jutun lähetti iso kiitos , Marraskuun 17, 2008 kello: 10:59:25
Re: Kiitos ATT!!Vastineena juttuun: Re: Kiitos ATT!!, jonka kirjoitti: Mii , Marraskuun 17, 2008 kello: 09:52:41:
Halli oli hieno ja alusta loistava, pito oli todella hyvä!! Kyllä kävi kateeksi, ei enää hiekkaisia, limaisia leluja yms.
Radatkin oli sopivan haastavia (su 1-luokat), ei vaan suoraa juoksua, kiitos tuomarille:) Nollia ei tullut, mutta jäi hyvä fiilinki. Kylmä siellä kyllä tuli, sen verran pitkä päivä oli, joten olisin valmis maksamaan vähän enempi starteista, jos ei tartteis vilukssan palella; ehkä max 20-15-15. Ja se kahvikuppi oli hyvän kokoinen, tuli testattua useasti. KIITOS kisoista!!