Jutun lähetti KatriS , Marraskuun 5, 2008 kello: 16:40:51
Re: seinäjoki 6.12 kisatVastineena juttuun: Re: seinäjoki 6.12 kisat, jonka kirjoitti: Vanha , Marraskuun 4, 2008 kello: 22:30:32:
2-luokkien osalta voisi tosiaan arvella, että järjestys on agility - agility - hyppy, jos (ja varmaankin kun: näin mahdollisesti ensimmäiseltä radalta kakkosiin nouseva koirakko pääsee ottamaan vielä toisen startin samana päivänä) 1-luokat kisataan ensin: ykkösillä on 2 * agilityrata, jolloin olisi hieman hullunkurista ottaa välillä kontaktit radalta pois (kakkosten hyppyrataa varten) ja sitten kantaa ne sinne takaisin (kakkosten agilityrataa varten).