HUOMIO - KAJAANIN AGILITYKISOIHIN 1.11. TULEVAT!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti MinnaV , Lokakuun 30, 2008 kello: 21:29:17
----------------------------------------------------------------------

HUOMIO - KAJAANIN AGILITYKISOIHIN 1.11. TULEVAT!

Tiedoksi Kajaanin agilitykisoihin 01.11. saapuville kisaajille!

Pallohallissa järjestetään kisojen kanssa samanaikaisesti myös Kaikkien Rotujen Pentunäyttely, josta jo kisakirjeessä mainittiinkin. Tämä aiheuttaa nyt viime hetkellä pieniä muutoksia myös agilitykisojen järjestelyihin - ei kuitenkaan aikatauluihin. Pahoittelumme tästä.

Muutoksena se, että agilitykisoihin tulevat ihmiset saapuvat sisälle Pallohallin TAKAOSASSA OLEVASTA ERILLISESTÄ PYÖRÖOVESTA, jonka läheisyydestä löytyy myös kisojen ilmoittautumispiste. Tämä siksi, että etuosan pyöröovista ei näyttelyn takia saa koiria kuljettaa ja isosta "tuubista" tulevat "koirattomat" ihmiset joutuvat näyttelyiden mukaisesti maksamaan sisäänpääsymaksun! Me emme kuitenkaan ala agilitykilpailijoiden mahdollisilta seuralaisiltaan maksuja perimään, kun eihän niin tehdä missään muuallakaan - se ei kuulu agilityyn. =o) Muistakaa noudattakaa varovaisuutta pyöröovesta kulkiessanne aivan samoin kuin muulloinkin Pallohallin kisoissa!

Kun saavutte Pallohallille, niin ilmoittakaa liikenteenohjaajille, että olette tulossa agilityyn, jolloin he päästävät teidät ajamaan eteenpäin hallin vieressä kulkevaa tietä. Tien oikealla puolella on Tennishalli ja Jäähalli, niiden edustalta löytyy lähempää paikoitustilaa. Näyttelyväkihän ohjataan Pallohallin lähellä olevalle isolle kentälle eli sinnekin voi auton viedä. Matkaa sieltä takaosan pyöröovelle kertyy noin 100 metriä pidemmästi kuin normaalisti. Myös Pallohallin vierellä on jonkin verran tilaa, mutta se on varattu pääasiassa näyttelyn talkoolaisille, joita saapuu pitkin päivää,
joten sinne ei ihan kaikki autot sovi. Lisäksi Pallohallin seinustalle ei
turvallisuussyistä saa pysäköidä! Käyttäkää muutoinkin pysäköinnissä järjestelmällisyyttä niin, että hallin ympärillä on mahdollisuus liikkua isoilla autoilla. Tämä sen vuoksi, että hallin turvallisuusmääräykset vaativat esteettömän kulun hallin lähettyvillä. Samoin Pallohallin edustalle pysäköinti on kielletty!

Toivomme kärsivällisyyttä tämän järjestelyn suhteen! Välittäkää tietoa eteenpäin tutuille, jotka kisoihimme ovat tulossa. Jos asiasta tulee kysyttävää, niin lisätietoja voi kysellä kisakirjeessä olleesta puhelinnumerosta.

Terveisin näyttelytoimikunnan kanssa maksuista kinastelleena ;o)
KSTK:n puolesta Minna Väyrynen


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]