Jutun lähetti vesipetojen emäntä , Lokakuun 7, 2008 kello: 16:45:17
Re: VaihtoehtoVastineena juttuun: Vaihtoehto , jonka kirjoitti: JenniL , Lokakuun 7, 2008 kello: 14:16:02:
JenniL kirjoitti:
» Vinkiksi viilentymiseen, jos agilitytreeni kahjon malinoin tai pikku parsonin kanssa saa pään savuamaan:
» http://www.youtube.com/watch?v=wY88Y_klJXkKiva video! Omatkin koirat ovat vesipetoja, olisipa vaan tuollainen allas ja lämpötilat paremmin ulkovesiurheilua suosivat. Häthätää ehdittiin viime kesänä opetella "ohjattu" vedessä kääntyminen käsimerkillä, niin vähiin jäivät yhteisuinnit. Sääli, sillä selvästi omatkin otukset nauttivat yhdessä touhuamisesta myös vedessä.
Onkohan missään Suomessa allasta, jossa saisi uida yhdessä koiran kanssa? Koira-altaat taitavat olla vain koirille, itse niihin ei pääse uittamaan.