Jutun lähetti Kariluotoska , Lokakuun 3, 2008 kello: 11:43:30
Re: Onko kellään yhteyksiä Brasilian joukkueeseen?Vastineena juttuun: Re: Onko kellään yhteyksiä Brasilian joukkueeseen?, jonka kirjoitti: Kaisa , Lokakuun 3, 2008 kello: 11:10:07:
Jos viittisit niin olis tosi hienoa!
Tollanen raudoitettu betonipää olis tosi kätevä itse kullekin.