Re: Marcus Topps ja Juice


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Arto , Lokakuun 1, 2008 kello: 20:00:22
----------------------------------------------------------------------

Re: Marcus Topps ja Juice

Vastineena juttuun: Re: Marcus Topps ja Juice, jonka kirjoitti: Katsoja , Lokakuun 1, 2008 kello: 16:46:24:

Katsoja kirjoitti:
» Vaikka en olekaan mikään asiantuntija muita arvioimaan, pisti tämä pari (Juice ja Marcus Topps) alusta alkaen silmään erityisen upeana parina. Homma näyttää niin vähäeleiseltä, sujuvalta ja valheellisen helpolta. Vahinko, etten saa ihailla tämän koirakon menoa ehkä enää ikinä. Oli se nautittavaa.

» Mahtaako Juice olla uuden maailmanmestarin eka koira ja onkohan hänellä ylipäätään enemmän kuin yksi koira? Ihan vaan tulin miettineeksi katsomossa, kun en tiedä parista mitään. Onko kyseessä yhden koiran kanssa agilityä "harrastava" tavis vai ehkä joku koirien kanssa koko elämänsä viettänyt ammatikseenkin koirien kanssa puuhaava asiantuntija? Onko kellään tietoa?

Löytyy haastattelu CleanRun 05/2006:ssa. Eka koira siperian husky ja toinen tämä Juice. Uusista ei tietoa, mutta haastattelussa sanoi haluavansa urosbortsun.




----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]