Jutun lähetti "kolmoset" kolmosiin , Syyskuun 30, 2008 kello: 18:59:15
Re: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!Vastineena juttuun: Re: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!, jonka kirjoitti: Pettynyt , Syyskuun 29, 2008 kello: 23:20:42:
Joo, jää kotiin vaan. Jos kisamotivaation ylläpitäminen vaatii taloudellista etua, siirry harrastamaan jääkiekkoa NHL:ään.
Itse en ainakaan palkintojen takia kisaa, enkä tunne ketään joka niin tekisi. Voittamaan pyritään toki aina, mutta vähän muusta syystä.
ATT:n kisat on yleensä ollut hyvin järjestettyjä. Aikataulut pitää yms.
Ilmot on jo lähteneet! Täytyyhän uusi halli testata!