Jutun lähetti Rahallinen arvo , Syyskuun 30, 2008 kello: 18:09:53
Re: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!Vastineena juttuun: Re: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!, jonka kirjoitti: Pettynyt , Syyskuun 29, 2008 kello: 23:20:42:
Pettynyt kirjoitti:
» En taida tulla enää ATTn kisoihin, on niin huonot palkinnot...
» Kun kuulen palkintojen laadun ja arvon kohonneen niin voin jälleen harkita.Kolmelle ensimmäiselle jaetaan yhteensä yli 100 euron arvoiset palkinnot. Tämähän on n. kolminkertaisesti heidän ilmomaksut.