Re: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Lämmin/kylmä? , Syyskuun 30, 2008 kello: 08:52:30
----------------------------------------------------------------------

Re: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!

Vastineena juttuun: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!, jonka kirjoitti: jaana , Syyskuun 28, 2008 kello: 20:55:04:

Mikä lämpötila hallissa on pakkasella?

jaana kirjoitti:
» Tervetuloa kisaamaan ATT:n juuri valmistuneeseen halliin Liedon Tuulissuolle! Hallissamme on kumirouhetäytteinen keinonurmialusta, joka luo kisaamiseen erinomaiset puitteet.
» Hallikokonaisuuden tulee täydentämään ensi vuoden alussa valmistuva huoltorakennus.

» La 11.10.08: 3+3+3
» Su 12.10.08: 1+1+2+2+2

» Viikonlopun tuomaroivat Katariina Virkkala ja Vesa Sivonen.

» Viimeinen ilmopäivä nettilomakkeella ma 29.9.08 http://atturku.net/site/index.php?option=com_content&task=view&id=52&Itemid=76&mosmsg=Artikkeli+tallennettu.

» http://atturku.net/site



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]