Jutun lähetti Lämmin/kylmä? , Syyskuun 30, 2008 kello: 08:52:30
Re: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!Vastineena juttuun: ATT:n kisat kumirouhekeinonurmella!, jonka kirjoitti: jaana , Syyskuun 28, 2008 kello: 20:55:04:
Mikä lämpötila hallissa on pakkasella?
jaana kirjoitti:
» Tervetuloa kisaamaan ATT:n juuri valmistuneeseen halliin Liedon Tuulissuolle! Hallissamme on kumirouhetäytteinen keinonurmialusta, joka luo kisaamiseen erinomaiset puitteet.
» Hallikokonaisuuden tulee täydentämään ensi vuoden alussa valmistuva huoltorakennus.» La 11.10.08: 3+3+3
» Su 12.10.08: 1+1+2+2+2» Viikonlopun tuomaroivat Katariina Virkkala ja Vesa Sivonen.
» Viimeinen ilmopäivä nettilomakkeella ma 29.9.08 http://atturku.net/site/index.php?option=com_content&task=view&id=52&Itemid=76&mosmsg=Artikkeli+tallennettu.