Kunnallisvaalit!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti tta , Syyskuun 30, 2008 kello: 08:31:38
----------------------------------------------------------------------

Kunnallisvaalit!!

Hep!
Kunnallisvaalit tulossa ja nurkissa pyörii ehdokastyrkkyjä.
Nyt olis jokaisella agilitynharrastajalla oiva tilaisuus tehdä lajia tunnetuksi kunnallisvaikuttajien piirissä ja tehdä tiukkoja kysymyksiä ehdokkaille. Tätä kautta voidaan itse kukin vaikuttaa mm. kenttätilanteeseen - kuntahan se pääsääntöisesti on, joka meille harrastustilat vuokraa/osoittaa. Mitä enemmän kenttäaikaa, sitä enemmän treeniaikaa itselle - mitä halvempi kenttä- / hallivuokra, sitä pienemmät treenimaksut.
Nyt tulevat kuntapäättäjät ovat kuulolla, kun kalastelevat ääniä, ja niihin törmää turuilla ja toreilla liikkuessa. Rohkeasti vaan kyselemään ja juttelemaan!!
Laittakaa muistutus myös seurojenne keskustelupalstoille tai jopa ihan etusivulle, että mahdollisimman moni lobbaisi tätä agilityharrastajien yhteistä asiaa. Seurojen etusivuilta voisi tämä lobbaushaaste tavoittaa nekin ihmiset, jotka haluaisivat agilitya harrastaa, mutta ovat jääneet harrastuksen ulkopuolelle juurikin treeniaikojen vähyyden vuoksi.
Saiskohan SAGI raapastua asiasta tiedotteen, jonka voisi sellaisenaan laittaa seurojen nettisivuille? Esim. pääkaupunkiseudun tilanteesta voisi SAGI antaa muutamia faktoja: seurojen lkm, kenttien lkm, lisenssin haltijoiden lkm.
Tähän voitaisiin lobbausavuksi kerätä tiukkoja kysymyksiä:
Tiedätkö mitä on agility?
Miksi agility on yhteiskunnan kannalta hyvä ja kannatettava harrastusmuoto? (koirien tottelevaisuus ja hallinta paranee - agilityn ensimmäinen vaatimus on koiranhallinta. Mitä enemmän ihmiset koiriensa kanssa harrastavat, sitä parempi on yleinen koirakuri.)
Tiedätkö mikä on suurin este kunnassamme agilityharrastamisen aloittamiselle ja mikä eniten rajoittaa harrastamista? (harrastustilojen puute)
Mitä Te ehdokkaana aiotte tehdä asian eteen?
Mistä päin kuntaa Te osoittaisitte agilitylle harrastustiloja?


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]