Jutun lähetti mölli , Syyskuun 29, 2008 kello: 11:37:39
Re: missä varjotulokset (MM)Vastineena juttuun: missä varjotulokset (MM), jonka kirjoitti: Missä lienevät , Syyskuun 29, 2008 kello: 09:53:21:
Kennelliiton tulossivuilla -oli- online linkki johon tulokset päivittyi reaaliajassa koko viikonlopun. Nyt niiden linkkien tilalla on vahvistetut tulokset pdf:nä. Sen lisäksi agiliiton sivuilta löytyi kaikkien suomalaisten suoritukset youtubiin heitettynä pitkin viikonloppua. Oli ihana saada seurata kotona tunnelmia :)
Lämmin kiitos kaikille asianosaisille :)
Kiinnostavaa oli myös lukea muiden maiden osallistujien blogeja.
Ja pari kertaa saada suoraa videokuvaa puhelimitse kisoista. Kuumepotilaasta piti kyllä universumi hyvää huolta ;)